شرایط و قوانین


کاربران گرامی لطفاً جهت استفاده‌ی بهینه از خدمات و برنامه‌‏های سناسا، موارد زیر را به دقت مطالعه فرمایید.

کلیه‌ی اصول و رویه‏‌ی سناسا منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف‌کننده است و کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مربوطه است. هرگونه به روزرسانی احتمالی و تغییر قوانین مندرج در همین صفحه منتشر می‌شود و استفاده از سایت به معنی پذیرش آخرین نسخه‌ی قوانین موجود می‌باشد.

ثبت، پردازش و ارسال سفارش

ثبت سفارش در سناسا در تمامی ساعات شبانه‌روز و هفت روز هفته امکان‌پذیر است. در شهر شیراز ارسال سفارشات در روزهای کاری از ساعت 10 الی 23 و در روزهای تعطیل و جمعه، ارسال سفارشات از ساعت 10 الی 18 در بازه‌های 2 ساعته صورت می‌گیرد.

بعد از نهایی‌کردن سفارش این امکان برای کاربر فراهم شده است تا روز و بازه‌ی زمانی ارسال سفارش خود را انتخاب نماید و خرید کاربر در زمان انتخابی به دستش خواهد رسید.

در شهر شیراز برای سفارش‌های بیش از 50.000 تومان ارسال رایگان و برای سفارشات کمتر از 50.000 تومان، 5.000 تومان هزینه‌ی حمل شامل می‌شود.

کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت سناسا، در صف پردازش قرار می‌گیرند. سعی و تلاش سناسا بر انجام بی‌نقص این فرآیند می‌باشد با وجود این، در صورتی که موجودی محصولی در سناسا به پایان برسد (حتی پس از اقدام کاربر به سفارش‌‏گذاری) حق لغو آن سفارش و یا استرداد وجه برای سناسا محفوظ است. کاربر می‏‌تواند به جای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.

درصورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف کاربر، مبلغ پرداخت شده در اسرع وقت به حساب ایشان واریز خواهد شد.

درصورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت، حق بلااثر نمودن سفارش و خرید انجام شده برای سناسا محفوظ است. سناسا در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط کاربر واریز و عودت می‌نماید و کاربر با ورود به سایت سناسا می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.

کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی‌ست درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش ایشان قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.

نمایندگی

سناسا در هیچ نقطه‏‌ای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویس‌‏ها، تراکنش‏‌های مالی و خدمات قابل ارائه از طریق دفتر مرکزی پردازش می‏‌شود. لطفاً در صورت مشاهده هر گونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به سناسا اطلاع دهید.

روش پرداخت

مشتریان عزیز می‌توانند هزینه‌ی سفارش خود را به صورت آنلاین، نقدی و یا با استفاده از دستگاه POS (کارت خوان) در محل پرداخت نمایند.

شرایط مرجوعی کالا

باتوجه به این‌که کالاهای عرضه شده در سناسا شامل مواد‌غذایی و کالاهای فاسد‌شدنی می‌باشد، امکان مرجوع نمودن کالاها به‌جز در مواردی که در ذیل شرح داده می‌شود، وجود ندارد.

در صورت انصراف کاربر از خرید، باید هر چه سریع‌‏تر و پیش از ارسال کالا انصراف خود را به واحد خدمات مشتریان سناسا از طریق شماره تلفن 32286100-071 اطلاع دهد. در این حالت امکان لغو و یا تغییر سفارش وجود دارد.

اشکال و یا ایراد کالا باید حداکثر تا 2 روز کاری پس از دریافت کالا، به واحد خدمات مشتریان سناسا اطلاع داده شود. کارشناسان سناسا ایرادهای اعلام شده توسط کاربر را بررسی و کنترل خواهند کرد و در صورت تایید نقص، کالا تعویض و یا در صورت تمایل با کالایی دیگر جایگزین خواهد شد.

اگر مشخصات کالای دریافت شده با سفارش ثبت شده مغایرت داشته باشد و از روی بسته، کالا قابل تشخیص باشد باید کالا در شرایط اولیه خود باشد و از آن استفاده نشده باشد.

آسیب‏‏های ناشی از حمل و نقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به امور مشتریان سناسا اطلاع داده شود.در صورتی که آسیب‏های ناشی از حمل‌ونقل در لحظه قابل مشاهده است و یا بسته‌بندی کالا در زمان حمل دچار آسیب شده است، شما می‏ توانید از تحویل گرفتن مرسوله خودداری نمایید تا جهت بررسی و ارسال مجدد به سناسا عودت شود.

لطفاً قبل از هر اقدامی، موارد را به کارشناسان واحد امور مشتریان سناسا از طریق شماره تماس 32286100-071 اطلاع دهید.

از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش سناسا جدا خودداری نمایید.